$ads={1}
Data introducerii: 22 august 2023
Responsabilitati:
- Reprezinti standardele companiei în relatia cu clientii
- Comunici cu clientul pentru a-i identifica nevoia si a-i propune variante de programarea a masinii in service pentru reparatie
- Reprezinti clientul în relatia cu atelierul si te asiguri ca gasiti împreuna cele mai bune solutii tehnice, încadrate în timpul convenit
- Promovezi activ serviciile de service, prezentând clientilor toate serviciile companiei si oferi servicii suplimentare
- Esti la curent cu ultimele tehnologii pentru a putea oferi clientilor consultanti despre utilizarea autovehiculului lor
- Mentii un standard calitativ ridicat pentru serviciile oferite clientilor
Cerinte:
- Studii superioare în domeniu tehnic (specializarea Autovehicule Rutiere constituie avantaj)
- Experienta relevanta în relationare cu clientii
- Foarte bune abilittai de operare PC (Word, Excel)
- Cunoasterea limbii engleze la un nivel avansat
- Excelente abilitati de organizare si planificare
- Abilitatea de a-i face pe clienti sa se simta intelesi si ascultati
Beneficii:
- Tichete de masa
- Prima de Craciun si de Pasti
- Servicii medicale premium
- Card de angajat cu discounturi la parteneri
- Acces la tonomat bauturi calde (cafea, ceai si ciocolata calda)
- Evenimente pentru angajati si pentru copiii lor
- Discounturi la produsele si serviciile oferite de companie
- Dezvoltare personala si profesionala, sustinuta financiar de catre companie
- Zile libere suplimentare fata de cele prevazute legal (ex.: zi de nastere, 24 si 31 decembrie)
- Bonusuri de loialitate exprimate în bani si zile suplimentare de concediu
- Ajutoare sociale în bani cu ocazia unor evenimente deosebite