Customer Representative [Romania]


 

Responsibilities

SPECIFICE
Procesului de vanzare
  • Viziteaza magazinele din teritoriul alocat conform routingului stabilit
  • $ads={1}

    Este responsabil de cresterea numarului de clienti activi din zona alocata prin vizitarea lunara a celor care nu sunt clienti PepsiCo
  • Asigura executia tuturor indicatorilor de performanta (KPI) in conformitate cu standardele companiei
  • Negociaza comenzile si cererile clientilor in sensul maximizarii rezultatelor de afaceri:
  • Preluarea comenzilor/ cresterea vanzarilor
  • Gasirea solutiilor la problemele clientilor
  • Asigura distribuirea/ penetrarea produselor din portofoliu in piata si a noilor lansari
  • Asigura executia/ implementarea tuturor promotiilor de Trade Marketing
  • Comunica clientilor toate promotiile locale si ofera informatii relevante cu privire la piata
  • Face plasari de echipamente intr-o maniera eficienta si profitabila
  • Este responsabil de cresterea gradului de implementare a rafturlor/ vitrineor de pe zona sa
  • Asigura un nivel de vanzare care sa reduca/sa elimine situatiile de lipsa produs (OOS) pana la vizita urmatoare
  • Incaseaza sumele datorate de clienti in conformitate cu politicile companiei cu privire la recuperarea creditelor
  • Foloseste procedurile de vanzare ale companiei pentru maximizarea rezultatelor
  • Mentine si dezvolta relatiile de colaborare cu clientii din zona aferenta
  • Identifica si exploateaza noi oportunitati si solicita suport din partea managerului direct pentru a negocia conditii comerciale speciale
  • Propune managerului acordarea de discount-uri catre clienti
Procesului de mercantizare
  • Implementeaza si mentine standardele de mercantizare (aranjarea produselor pe raft, comunicarea pretului si a promotiilor)
  • Foloseste materiale de promovare (POSM) conform planogramei
  • Asigura plasari aditionale ale rafturilor si vitrinelor
  • Selecteaza din inventar echipamentul adecvat locatiei (daca acesta nu este disponibil atunci contacteaza departamentul de Management al Echipamentelor de Marketing)
  • Programeaza livrarea echipamentului impreuna cu clientul si departamentului de Management al Echipamentelor de Marketing
  • Urmareste finalizarea livrarii si o confirma cu clientul
  • Mercantizare
Vitrina, Rafturi, plasari speciale (display)

Qualifications

Calificari:
  • Studii medii
  • Permis de conducere categoria B fara antecedente
Abilitati:
  • Bune abilitati de comunicare si prezentare
  • Abilitati de solutionare a problemelor
  • Abilitati de lucru cu cifrele
  • Abilitati de negociere
  • Orientare spre rezultat si catre client
  • Eficienta interpersonala.

$ads={2}


 

.

Post a Comment

Previous Post Next Post

Sponsored Ads

نموذج الاتصال