$ads={1}
Candidatul Ideal:
- Capacitate foarte buna de comunicare si relationare - atat cu clientii, cat si cu colegii;
- Capacitate si disponibilitate de invatare;
- Bine organizat, dinamic, orientat spre rezultate, flexibil si foarte motivat;
- Proactiv, capabil sa gaseasca solutii, adaptabil si creativ;
- Cunostinte de limba engleza ( cunoasterea altor limbi straine constituie un avantaj);
- Cunostinte de operare cu suita Microsoft Office;
- Cunoștinte in sistemele de operare specifice industriei de turism reprezinta un avantaj;
Descrierea jobului
Responsabilitati:
- Proceseaza cererile de rezervare zbor/hotel/evenimente;
- Asigura eliberarea documentelor de calatorie, atat interne cat si internationale - bilete de avion, vouchere de cazare;
- Elaboreaza si transmite oferte catre clienti, conform solicitarilor primite, tinand cont de strategiile de vanzari ale companiei;
- Asigura elaborarea si transmiterea cererilor de oferta catre clienti;
- Aplica strategiile de vanzare a serviciilor catre clienti potrivit cererilor acestora si procedurilor companiei;
- Activitati back-office;
- Acorda suport clientilor atat inainte cat si pe toata perioada calatoriei;
Oferim:
- Un pachet financiar motivant, personalizat;
- Tichete de masa;
- Asigurare privata de sanatate;
- Oportunitati de dezvoltare a carierei;
- Un mediu de lucru dinamic;
- Invatare si formare continua;
- Un spatiu de birouri modern, confortabil, intr-o locatie ultra-centrala, in proximitatea unor hub-uri de transport in comun;
Tipul jobului: Cu normă întreagă
Salariu: 2.500,00RON - 3.000,00RON pe lună
.