Consilier Suport Brokeri


 

About the job Consilier Suport Brokeri

Consilier Suport Brokeri

Coordonăm un proces de recrutare pentru rolul de Consilier Suport Brokeri, pentru clientul nostru, o organizație internațională din domeniul asigurărilor, care este în căutarea unor noi colegi pentru a se alătura echipei.

$ads={1}

Responsabilitățile principale ale acestui rol includ:

  • Răspunderea la cererile de ofertă primite de la brokeri.
  • Furnizarea de suport specializat și tehnic echipei respective, colaborând cu departamentul de subscriere pentru solicitări cu un nivel de complexitate ridicat.
  • Asigurarea funcției de helpdesk pentru brokeri, oferind răspunsuri la cererile acestora referitoare la clarificări, informații diverse, lămuriri etc.
  • Eliberarea și oferirea de suport reprezentanților brokerilor în procesul de emitere a polițelor de asigurare.
  • Primirea, verificarea și arhivarea polițelor de asigurare și a documentației aferente emise de brokeri, în conformitate cu normele interne.
  • Redactarea ofertelor de asigurare pentru cross-selling sau reinnoire, în vederea furnizării brokerului a informațiilor necesare închiderii vânzării.
  • Înregistrarea informațiilor și documentelor operaționale (polițe manuale, borderouri) în aplicațiile specifice, pentru brokerii care nu le înregistrează singuri, asigurând astfel funcționarea operațională (arhivare, conciliere, comisionare).
  • Asigurarea servisării corecte a clienților, oferind răspunsuri brokerilor în ceea ce privește cererile de suplimente, anexe, corecții (post-vânzare).
  • Asigurarea managementului accesului la instrumentele de lucru (activare/dezactivare/modificare utilizatori) pentru partenerii brokeri care nu dispun de platforme proprii interconectate cu Groupama.
  • Transmiterea periodică a informațiilor necesare brokerilor pentru desfășurarea optimă a activității.
  • Elaborarea și transmiterea de situații și raportări periodice și ocazionale, conform cerințelor de lucru.

Cerințe:

  • Studii superioare finalizate.
  • Experiență în domeniul asigurărilor și în relația cu partenerii brokeri.
  • Abilități avansate în utilizarea calculatorului și a aplicațiilor informatice specifice, precum Word, Excel, Outlook etc.
  • Excelente abilități de comunicare și negociere.
  • Capacitate de lucru în echipă și colaborare cu departamente diverse.
  • Atent la detalii în relația cu clienții interni și externi.
  • Abilități bune de gestionare a timpului, cu capacitatea demonstrată de a respecta termenele limită.
  • Atitudine flexibilă și proactivă în ceea ce privește procesele de lucru.
  • apacitatea de a obține rapid rezultate bune și de a te adapta situațiilor sau cerințelor noi și provocatoare specifice domeniului.
  • Deschiderea de a solicita și oferi feedback pentru îmbunătățirea procesului de ofertare/emitere a polițelor.
  • Dorința de a adăuga valoare în activitatea desfășurată, manifestând creativitate și propunând soluții ce pot ușura procesele.

Beneficii:

  • Salariu fix + bonus trimestrial de performanță.
  • Modalitate de lucru în regim hibrid.
  • Tichete de masă.
  • Prime de sărbători.
  • Prima de vacanță.
  • Abonament de sănătate.
  • Zile suplimentare de concediu, calculate în funcție de vechimea totală în muncă.
  • Abonament Bookster.
  • Posibilități de creștere și dezvoltare personală și profesională.

Dacă dorești să te alături echipei noastre și să faci parte dintr-o companie internațională din domeniul asigurărilor, te invităm să ne trimiți CV-ul tău

$ads={2}


 

.

Post a Comment

Previous Post Next Post

Sponsored Ads

نموذج الاتصال